Max Payne

  • Acesse e informe se o links estiver offline

  • Max Payne é um game de tiro em terceira pessoa vencedor do BAFTA desenvolvido pela empresa finlandesa Remedy Entertainment, produzido pela 3D Realms e distribuído pela Gathering of Developers em 2001 e pela Rockstar Games em 2002.

    Max Payne era um policial que estava se tornando bem sucedido. Tinha se casado, acabou de ter um filho e via o sonho americano se realizando em sua vida. Tudo acabou no dia em que sua casa foi invadida por viciados pela droga Valquíria enquanto estava no trabalho, e acabam por assassinar sua esposa e seu filho.

    Por conta disso Max Payne vai trabalhar no departamento de narcóticos da polícia de Nova York. Tentava encontrar os responsáveis pela droga Valquíria, chamada de V. Enquanto investigava a máfia infiltrado sob disfarce, sua vida se torna um caos quando seu contato na polícia é assassinado e a máfia se volta contra ele. Nesse momento a própria polícia liderada por Jim Bravura passa a persegui-lo como criminoso.

    Info:
    Game: Max Payne
    Plataforma: PC, PS2 e Xbox
    17 faixas
    Qualidade: 128 KBPS
    Audio: MP3
    Ano: 2001
    Tamanho: 50 MB
    Download Game
    Tamanho: 39 mb
    Download Trilha do filme

    A sua avaliação é muito importante!

    11 comentários:

    Anônimo disse...

    Não é a Trilha Sonora do Max Payne 1, é do filme!

    Anônimo disse...

    Howdy everyone, cool site I have found It absolutely accommodating & its helped me out a great deal
    I hope to be able to contribute and assist other people like this message board has helped me

    _________________
    [url=http://iphoneusers.com]jailbreak iphone 3.1.3[/url]

    Anônimo disse...

    Howdy i am new here, I came upon this site I have found It exceedingly accommodating & its helped me tons. I should be able to contribute and guide other users like its helped me.

    Thanks, See You Around.

    Anônimo disse...

    hello, anybody looking for so no strings fun based in the UK?

    [URL=http://www.messabout.co.uk][B]peterborough derby[/B][/URL]

    Anônimo disse...

    Finally the future of harmless smoking is here! It looks, feels & tasts like a real cigarette but it's not a traditional cigarette. It's called an electronic cig People who already have experienced this amazing smokeless device are suprised by it's performance which contains No Tar,Ash,Odor or Secondhand Smoke.

    [URL=http://www.electroniccig.com][B]e cigarette[/B][/URL]

    Anônimo disse...

    Hi,
    We are very happy to announce the membership pre-registration drive of AllDayGiveaways.Com!
    To jump start our membership drive, we are offering a free 16gb WiFi iPad sweepstakes. It is free to enter - just pre-register at www.alldaygiveaways.com.

    [URL=http://www.alldaygiveaways.com][B]free contests[/B][/URL]

    Anônimo disse...

    Howdy im fresh here. I hit upon this board I have found It vastly useful & its helped me out loads. I should be able to contribute & aid other people like its helped me.

    Cheers all, See You Around.

    Anônimo disse...

    Hi-ya i am new here. I stumbled upon this board I find It positively useful and it's helped me out alot. I hope to contribute & aid other people like its helped me.

    Thank You, See You About.

    Anônimo disse...

    Hi im fresh to this, I came upon this chat board I find It positively helpful and it's helped me out loads. I hope to give something back & guide others like its helped me.

    Thanks, See You Around.

    Anônimo disse...

    Hey all, neat forum I find It extremely accessible & its helped me tons
    I hope to be able to contribute & support others like this website has helped me

    Anônimo disse...

    Aloha i am new here, I stumbled upon this forum I find It quite helpful and its helped me out alot. I hope to contribute and aid others like it has helped me.

    Thanks, See Ya Around

     
    Powered by Blogger